Parkett o mattlös

Jag har aldrig gillat mattor. Får känslan av att inte ha rent omkring mig då. Hur kan än dammsuger så blir det inte rent. Men å andra sidan kan det ha att göra med att jag alltid har haft djur i mitt liv. Ja förutom nu då.

Jazz vill ha mattor, mest för att få bort ljud. Jag sa till honom att han åtminstone skulle vänta tills vi får in möblerna och upp saker på väggarna innan han bestämmer sig för att mattor behövs 

Dessa golv är så vansinnigt vackra dessutom. Vem vill lägga på mattor på dessa? Inte klokt ju.

image

image

image

Det enda stället som jag känt behövs är I en hall. Man drar in grus och sånt så lätt .  Men det är kriminellt att lägga en matta i denna hall. Se parkettmönstret.

image

Vi bestämde oss att inte köpa  my matta direkt utan ta en rejäl dörrmatta o testa om det funkar. 

Kommentera

