Det går inte fort

Väl hemma efter jobbet så blev det tvättstugan igen för mig och 2 maskiner fixades,  samtidigt som vi fixade lite mer i lyan, en efter en kartong försvann. Golvet i köksdelen rensades på de lådor som fanns där, bänkar plockades iordning.  Så även vår bardisk som var belamrad med saker tidigare.  

image

Var ju förbi Kjell & Co för att köpa en ny wififörstärkare som jag fick installera så nu har vi i alla fall internet i hela lyan, det underlättar ju om man säger så.  🙂

Vi har ju pratat om ny tv – för det är så långt mellan soffan och tv:n tycker mina familjemedlemmar.. Ja kanske.. däremot är jag sån som vänjer mig lätt.. fasiken det var ju inte länge sen jag satt med 28″ tjocktv ju.. haha*

 

image
Den svarta saken längst ner i bild är del av soffan,  divandelen som är närmast tv:n så att säga.. 🙂

I-landsproblem kan man ju även säga…..

One thought on “Det går inte fort

Kommentera

