Mitt o hans.

Vet inte hur många gånger jag har muttrat om min käre sambos sida av sängen. Hur det alltid hamnar massa saker på hans sida av både sänggavelb plus vid sidan om. O då har vi ändå hyllor i gaveln men de funkar tydligen inte att använda för hans del.

Min sida däremot.  Bilden är tagen efter 6 imorse så mysbyxorna ligger på stolen då vanliga kläderna var på min kropp. 

image

One thought on “Mitt o hans.

  1. Det är nog jag som stökar, ofta på båda sidor av sängen. Omöjlig har jag nog också varit inatt och knuffat bort The Bodyguard oavsett vilken sida han lagt sig på … jag skulle tydligen ha hela sängen för mig själv 😳😆😂

Kommentera

