Arbetarnas dag

Jazz började fixa ihop tv-möbeln och det visade sig att det saknades ett stödben och jag åkte tillbaka till Ikea för att införskaffa det då jag ändå hade haft en plan att åka o köpa lite blommor till vår balkong. Fanns ju en Balkonglåda där som jag ville använda mig av då den är rätt liten.

Väl hemma så fixade Jazz färdigt möbeln och jag planterade blommorna.

image

Det var ju sånt sjukt bra väder så jag satt där en stund med en bok i solen. Kan ju inte BARA jobba en dag som denna. 

image

När möbeln var färdig så blev vi så jäkla nöjda.  Nu skall bara belysningen till och sen skall möbeln fyllas med olika saker.

image

På kvällen så tog jag till mitt nya intresse.  Haha.  Bubbelbadet. Låg hur länge som helst där. Man får verkligen plats i denne. Jag är rätt lång och kan ligga helt utsträckt och ändå vara under vattenytan. När knappt till andra sidan med tårna. 

image

Men nu e det söndag kväll. …. dags för en veckas arbete. Ja inte hel vecka dock då det är röd dag på torsdag.

…… o imorgon är det dags för ett nytt badmintonpass. 

Kommentera

