Valborg 2016

Jag hade nästan glömt bort att det var valborg igår. Vi var på Ikea för att införskaffa denna månads del till bohaget. Vi har ju en liten mindre lista för att göra vårt hem till det lilla paradis som vi börjar känna.

Då får man helt enkelt stå ut att stå i varuutlämningen läääänge.

image

När vi står där så får jag ett sms från Ungdomsvännen som frågande en öl eller två på stan ikväll.

Sagt o gjort. Mötte dem på Dubliners och några öl slank ner. Tog oss sedan till vårt favoritställe. Tre små rum. 

image

Idag blir det till att montera möbler. . Eller Jazz får montera o jag skall tvätta…

image

Jag skall också hitta ett ställe där jag kan få hänga upp en tavla som jag budade hem på en auktion häromdagen. Var o hämta den på Göteborgs Auktionskammare igår.

image

Kommentera

