Är man kung kvällen innan så måste man åtminstone vara prins dagen efter. ……

Med dessa ord sa jag godmorgon till min Jazz när han kom upp som ett ras. Haha… det var mycket alkoholhaltiga drycker igår när Tears & Pearls dök upp.  Var ut innan hon kom och torkade av bordet ute… men vi kom aldrig så långt… vi satt på balkongen hela kvällen.   En stund inomhus innan jag följde med henne till bussen för att se att hon kom iväg som hon skulle. 

image

Väl hemma igen så var jag ner i tvättstugan o hämtade tvätten som hängt där och torkat hela dagen. Inte varje dag man är i en tvättstuga under nattetid.  Haha

image

Väl uppe i lägenheten så hade Jazz gett upp o hoppat i säng. Jag var inte riktigt trött men kände att jag behövde något att äta… o dricka en massa vatten. Kollade kylskåpet o nattamat… blev något som kändes väldigt fel

image

En skål med sallad o cola… Jojo men det gjorde nog nåt bra för jag mår prima idag.  Oförtjänt bra dessutom.

Men denna dag kommer bestå av soffläge ändå .. trött o sliten av förra veckans bravader.  Så jag kommer varva Netflix med Balkong häng. 

One thought on “Är man kung kvällen innan så måste man åtminstone vara prins dagen efter. ……

  1. Denna dag kommer bestå av måleri i solsken … tror jag. Kan ändras snabbt det där. 😉

Kommentera

