Börja om från början…..🎼🎶🎵🎤🎶

Startade  igång min surfplatta som legat i en låda i typ 2 månader idag….. o den var sig inte lik… Suck.

Blev att göra en fabriksåterställning. Blev väl lite bättre men jag gillar verkligen inte teknik när den strular.

image

Min dator Rensade jag häromdagen o måste ha rensar bort nåt som jag inte borde. Fick inte igång min open office vilket var ett måste då jag skulle skicka iväg en jobbansökan och ville först ändra lite i mitt personliga brev. Blev till att sitta o försöka få igång programmet på alla möjliga sätt men icke. Inte att ta bort den och installera den igen funkade heller. … men som tur var hade jag skickar dessa en gång så jag hittade den i ”skickat-mappen” i min mailadress. Fick plocka upp den och fixa i mobilen o sedan lägga dessa 2 filer i onedrive istället för på själva datorn

Sa jag att jag inte gillar tekniska saker när de inte funkar?  Suck.

Lite candy crush nu medans min Jazz ligger här bredvid o sover. Tycker det är mysigt att höra hans röst när han sover.   En värme inombords.  ❤

image

7 thoughts on “Börja om från början…..🎼🎶🎵🎤🎶

  1. Ingen gillar saker när de inte gör som vi vill😊 men det låter ju som om du har en hel del färdigheter som gör att det löser sig 🙌

  2. Jag kan bli verkligen rasande av teknikstrul … hela kroppen kokar. Som idag … Chrome har tydligen kraschat och Explorer tog det ”hundra” år innan den ville visa fönster. Undrar om jag ännu en gång måste installera om Chrome? :-/

  3. Tips från coachen när det gäller ordbehandlingsprogram. Du har Gmail antar jag eftersom du har Android. Använd Google drive ist. Då försvinner inga dokument det är webbaserat och kan öppnas från alla typer av enheter. Vill du sen kopiera över till words eller oo kan du göra det. Allt finns alltid kvar.

Kommentera

