När man hittar rätt.

Söndagen har spenderat i böckernas värld. Fick upp Info om 2 veckor gratis på Nextory. Jag nappade o började läsa ”Elva år i fångenskap” som jag laddade ner på surfplattan.  Lättläst som gjorde att jag läste ut den samma dag.

 

När jag läst ut den så kändes det som jag kom in i ”läsandet” så jag ville hitta en bok till.  Och jag gillar verkligen INTE att börja med nya böcker.  Gillar ju böcker men just att börja en ny bok är inte det jag gillar  och därför blev jag väldigt positivt överraskad när jag hittade boken ”Ole Dole”  Jag fastnade redan vid första kapitlet.

image

……. inne på kapitel 12 nu. O fortfarande jäkligt bra.

Kommentera

