När man ringer om varandra

Idag så ringde en av rekryteringsföretagen som har hand om en av jobben som jag sökt. Vi ringde om varandra innan vi fick kontakt.  Svårt även när jag var på jobbet. Vill ju ändå inte Flasha med att jag söker nytt. 

Nu blev det att jag tackade nej till att få vidare med detta då det var snabb start. Redan 1 juni plus att det först skulle vara att man var anställd av rekryteringsföretaget för att sen bli ett ”vanligt” jobb. Jag fick helt enkelt inte någon bra känsla för denne person som höll i det. Bråttom  Bråttom o man fick inte veta vilket företag det handlade om ens.  Ett logistikföretag som låg ute på Hisingen. Det var allt jag fick veta. 

Kändes lite för stressigt för att kännas aktuellt.

One thought on “När man ringer om varandra

Kommentera

