Asså är det min dag eller…..

Vaknade igår morse och satt uppe själv med mitt kaffe. Den rutinen som jag verkligen älskar. Denna stund är guld värd. Inte nog med det för jag kom ihåg att jag inte kollat på resultatet av travet från dagen innan. 

Jag hade spelat på en häst och en DD. Hästen var en av favoriter så dem blev jag inte så förvånad att jag fick tillbaka lite pengar.  Men sen kom DD där jag då visste att jag hade fått in den ena hästen.

Kaboooooom.

image

Lite dumt blev det då jag hade spelat på atg.se men inte aktiverat mitt kontonummer.  Så jag kunde inte plocka ut dem… kunde ta upp till 13 dagar. Jaja….. pengar till midsommar i alla fall då.

Kändes ändå som detta är min helg… med beslutet i fredags o nu detta. 

Sen åkte vi till Jazz stad för att hälsa på ett par kompisar. De var lite stressade dock pga att de kört igång med husmålandet så vi tog en fika o sa att vi får ta en dag sen när vi alla har lite mer tid.  Det som var kul dock var att jag blev lite lektant för deras lilla snart 3 åriga Juniora. Ett charmtroll son annars är så blyg. Igår släppte det

Sen bestämde jag o Jazz att vi skulle åka till favoritstället där. Ett fik vid vattnet. O för att komma dit kan man antingen åka bil eller gå en s.k strandpromenad. Så vi tog promenaden dit o tillbaka.  Underbart väder o underbar dag.

image

One thought on “Asså är det min dag eller…..

  1. Grattis till vinsten! Jag blir lycklig om jag bara vinner 2 euro … men då är det inte på hästar … 😂

Kommentera

