Och så blev det ändrat. …

Idag ringde en av rekryterarna då en av dem blev sjuk så de ville boka om. Suck.  Jaja. .. från torsdag till onsdag och nu torsdag igen.

Som tur är så är jag ju inte nervös över sånt så jag behövde inte ladda om så att säga.

Min chef ville ta ett snack angående förhandlingen. Att jag fick gå upp o prata med honom häromdagen. Det var lite om att nu är snart sista spiken Ispikad. Så att säga. Sen säger hon även.

– Ia jag måste säga att jag är så imponerad över ditt sätt.  Ditt sätt att vara så ”enveten” På ett bra sätt alltså.  Du är stark och när du bestämmer dig för något så gör du det bara.  Det är en bra egenskap

Jag svarade att jag vill bara sluta på rätt sätt. Att när jag väl bestämt mig för något så ser jag till att få det gjort. Vill inte ha några Hard feelings efter detta, att jag vill komma tillbaka och hälsa på, tjöta med folk utan att det skall vara en jobbig stämning.

– Nej det skall du absolut inte tänka.  ALLA här gillar ju dig.  Helt otroligt hur lätt du kom in i företaget och satte ditt märke på det.

Känns som jag lämnar ett avtryck när jag väl lämnar.

Kommentera

