Ännu en aktör på rad

Jag hade inte ens kommit tillbaka från intervjun förrän en annan ringde.  Ett företag som jobbar med konsultverksamhet som hade hittat min profil på Arbetsförmedlingens portal. Hon var så jäkla trevlig och bra att sälja in sitt företag och jobbet som hon har att erbjuda.  Så efter samtalet så skickade hon länken där jobbet annonserades och bad mig söka det. Därefter skulle hon ringa mig o boka ett möte.

Även detta var ett arbete som finns på min sida av stan.

Detta känns jäkla intressant. 

Intervjun idag var också den intressant.  Har lite svårt för den rekryteraren bara men det är ju inte med henne jag skall jobba med i så fall. ☺  Lite kul skall det bli i alla fall för hon berättade att de redan presenterat 2-3 personer för den kunden men de hade skickat tillbaka förslagen med önskan om annan. Få se om jag är en som de tycker duger. 

Spännande detta.

Kommentera

