I brist på annat.

Väl på affären efter arbetstid så inser jag att jag inte fick med mig telefonen hem.  Fan. En em, kväll, morgon utan mobil. Jo tjena. 

Sysselsätter mig med annat.  De små portionsvästerbottenpajer som jag gett mig fasiken på att fixa. 

Hoppas de är lika goda som det luktade när jag plockade ut dem ur ugnen. 

image

När man till o med sätter sig o kollar på fotbollen.  DET är ovanligt för min del. Tänkte att va fan.  Skall jag kolla på EN match så kan jag väl kolla på den som Zlatan gör sin sista i gul/blåa tröjan.  O det gick ju bra… stängde av i minut 87 då Belgien fick mål. 

2 thoughts on “I brist på annat.

Kommentera

