Försöka duger 

Kolla kolla.  Jag med FÄRGADE byxor.  😮

Eftersom jag bestämt mig för att köra ”ta hand om håret o vänta in rätt frissa” så begav jag mig till köpcentret för att införskaffa det medlet som syrran tipsat om.  En flaska för 250 spänn blev 2 flaskor gör 500.  Man kunde inte köpa dem styckvis. *morrar* Bara att gilla läget o betala eftersom jag ny bestämt mig att göra detta.  Är det så fantastiskt så får det väl bara ok.  

Men innan…. lite lek med saxen.  Fick lära mig en teknik för många herrans år sedan… som jag använde mig väldigt av när jag var yngre o inte hade råd att gå till frissan.  Just nu kändes det som att det behövdes så jag kapade en bit. 

Nu har jag gjort olaflex nr3 treatment och även om jag inser att chansen är minimal att man skall märka skillnad på en gång så blev det en skillnad, på hur lätt det var att borsta ut håret när jag var klar (köpte nytt balsam så det KAN ju vara den produkten med iofs)
Så nu är det färdigbehandlat…. ALLT är fixat här hemma ( var ju uppe innan kl 6 imorse och plockade o röjde) Nu är det dejt med Netflix  

One thought on “Försöka duger 

Kommentera

