Så annorlunda. 

Sitter vid datorn och letar sista minutenresor.  Eller sista minuten i form av 3 veckor fram i tiden. Är så sjukt trött och jag vill bara ligga i en solstol och bli uppassad em hel vecka. 

Jag har alltid sagt att jag förutom sol, bad, mat o dryck även vill ha shopping.   Nu däremot kvittar det – jag vill bara ha lugn o ro o Jazz håller med.  Inte bara jag har haft en jobbig vår. Han gör inte annat än jobbar. Upp långt innan tuppen o inte alltid att han kommer med mig hem när jag slutar.  

Vi är därför inne på en resa någonstans, gärna med all inclusive. Skall bara hitta nåt…. som inte är Turkiet. Känns lite osäkert även om det finns delar som är ok. Får Jazz bestämma så blir det Spanien. 

Ge mig ett hotell med en ok pool, stranden i närheten o drinkar i baren. Då e det taget.  

2 thoughts on “Så annorlunda. 

Kommentera

