Leva sig in i andras liv. 

Jag nappade på prövotid på 1 månad med BookBeat. Att ladda ner e-bok men även ljudböcker inför vår tripp. Spansk tv känns inte som något som vi kommer lägga tid på kvällarna.  Nästan 6 timmar på flyget är det ju också bra att ha nåt att ta till. Ljudbok får bli sista Millenniumboken. Har ju varit lite anti mot den men varför inte ge den en chans. 
Satt o kollade på vilka böcker som fanns, som man kan ladda ner offline på plattan. Men började läsa en bok redan idag. (Kvinna inför rätta) Den lät ju jäkligt spännande men fy fan sicken dålig bok.  Enligt appen så har jag läst 77% o jag vill ju veta lite mer om varför storyn e som den är… så jag läser vidare.    Eller nej.. just nu skummar jag genom den. 
Däremot sitter jag ute på balkongen och läser… med extra tröja på dock.  Alltid nåt?  Solen skiner lite försiktigt o inte ett regnmoln. Ännu. 

2 thoughts on “Leva sig in i andras liv. 

  1. Jag nappade också på BookBeat i förrgår, men tog Graaf’s bok ”Ska bli sant nöje att döda dig” (tror jag den heter). Måste böla lite … 😂😂😂

Kommentera

