Ett steg till 

Då har jag skrivit in mig på AF o bokat mitt första möte. Ville ju vara säker på att jag har en inbokad tid innan resan o det blev ju lite enklare att boka online då istället för att bara gå dit första dagen. Tror inte man får möte med en arbetsförmedlare då o risken är att jag kanske får det om jag inte gör detta innan. 

 På måndag dem 25e skall jag på mitt första möte. Skönt att det löste sig med detta innan resan. 

Skall idag även ha ett litet möte med vår HR så jag får mitt arbetsgivarintyg o vi skall då även gå genom aktiveringen av TRR.  Har jag tur så kan jag inkassera lite extra pengar därifrån. Skall inte behöva bli deppad över inkomsten de första månaderna.  Inte för jag räknar med att behöva vara arbetslös länge. Men skönt ändå o veta.  

Kommentera

