En sorts nedräkning. 

En sorts nedräkning är till Kanarieöarna nästa vecka. Men en annan sorts är att jag har 2 arbetsdagar kvar.  Sen är det semester/arbetslöshet som gäller. 

Läser på FB- och Instaflöden hur människor runt omkring mig lever livet. Tar vara på sommaren men där jag själv jobbar,  sitter på balkongen en stund o umgås med  Jazz för att sedan avsluta kvällen med Netflix o Jazz spelar rv-spel.  Känns tråkigt för oss men är så sjukt trött så jag blir lite rädd ibland.  Hoppas få ändra på det snart. 

På lördag skall Ungdomsvännen komma ner för Springsteen så jag o Jazz skall se om vi kan möta upp honom och kompisen på en öl eller två då.  

5 thoughts on “En sorts nedräkning. 

  1. Men tanke på alla turer kring ditt jobb så är det inte så konstigt att du är trött. Hoppas att du får lite energi av semestern

  2. Jag håller med Maria här ovan. Jobb kan ta en hel del energi ifrån en, speciellt om stress ligger bakom. 😊

  3. Inte konstigt att du är trött. Dessutom orkar/kan man inte göra för mycket på alla kvällar när man jobbar heller. Även om det är sommar och fint väder. . Det orkar man ju inte. Har ibland jätteångest för att jag sitter hemma en fin vardagskväll när man ska till jobbet dagen efter, men man ska ju orka också. Men snart är det kulturkalsaset! Kram!

  4. Tack för titten 🙂 Vi åt ju aldrig på Pigalle. Vi drack bara drinkar men vi ska absolut gå dit och käka också. Älskar hela stället. Frukosten var amazing! Vad roligt att du ska till Playa Ingles och på Bruce. Det ska jag med, haha:) Fast Gran Canaria blir inte förrän 29 sep. Min mamma och hennes man bor där större delen av året. Så vi ska hälsa på dem och gotta oss i 10 dagar. Lovely!

    • Jag såg Bruce förra vändan så denna gång så skall jag bara träffa en kompis innan han skall dit. Men Bruce är en husgud för mig o skulle jag haft biljetter så hade jag varit där. ☺ Lyxigt att ha tillgång till solen så som du har. 👍

Kommentera

