En ny dag. 

Då var min tid på företaget över o jag är härmed arbetslös, men som jag sa till min f.d chef som kom och hämtade mig för lunch trots att hon har semester. . Känns inte konstigt alls då jag tänker SEMESTER o inte arbetslöshet.  En god lunch med sallad med fetaost to die for.  Fick blommor av henne med.  Underbara 

Kom på att jag inte har någon bra vas för höga smaka blommor.  Så man får bortse den fula vasen (men det är Jazz dom tydligen har ett annat värde) 

Fredagströtta fortfarande och vi satte oss på balkongen med rosévin för mig och öl för Jazz. 

Gick o lade mig 10 o sov till 7.. så nu sitter jag här med mitt kaffe…. Idag blir det träff med Ungdomsvännen på stan.  

One thought on “En ny dag. 

  1. Fredagstrött och Lördagstrött är jag alltid. Faktiskt har jag varit alla-dagar-trött denna vecka. Längtar att sitta utomhus … imorgon är det min tur. 😄
    Finfina blommor du också fick av din chef. 😊

Kommentera

