Att vaggas in i semesterlunken

Lördag igår och jag började dagen med att tvätta.  Vi har satt upp en tvättvinda i trädgården så den rena tvätten luktade… ja.. underbart. 

Eftermiddagen tog vi oss ner på stan o  träffa Ungdomsvännen o den andra Ungdomsvännen som var med.  Mat o öl på John Scott.  X antal timmar senare så beger vi oss hemåt.  Trötta o nöjda.  Lade mig tidigt igen  Fortsätter att vara sjukt kvällstrött  

…. vilket gör att jag gick upp före 7 idag. .. vi måste skalla en ny säng för det är inte så att jag vaknar av att vara utsövd utan att jag har ont i kroppen.  

Kommentera

