Inte bara semester 

Jag har inte bara semester.  Jag pluggar med.. s.k research då jag kommer få en jobbintervju när jag kommer hem. Troligen på engelska. Ett jobb som jag verkligen vill ha. Fortfarande Customer Service men på lite annorlunda sätt.  Att istället för att serva 60 kunder per dag istället serva fåtal kunder under en längre tid. Att serva en kund som lägger mycket pengar på en enda affär.  På ett företag som ser kunden som VIKTIGAST. På ett företag som kräver mycket av sin personal och förhoppningsvis betalar för det med. På ett företag som har en produkt som jag dreglar över. En produkt som vi fortfarande inte ser så mycket av men som vi kommer få se mer av.  Sanna mina.

Grundaren är Jazz stora idol så istället för att läsa svensk deckare så läser jag nu en bok om grundaren – På ENGELSKA. – här slapp boostas engelska inför intervjun.  

Chansen Att jag får jobbet ser jag som långt från min sanning men så stolt att jag fått en intervju  

Första gången jag verkligen går längre för ett jobb. 



Kommentera

