Äntligen hemma. 

Äntligen hemma. Vi var 20 minuter sena till Landvetter men mamsen satt där så snällt o väntade på oss för att köra oss hem. En tidig kväll blev det för mig då jag verkligen längtat hem till sängen. Somnade som en stock men vaknade tidigt.  Ont i kroppen då sängen är så förbannat mjuk. Med andra ord så MÅSTE vi köpa ny säng. 
Men tillbaka till resan.. (kommer nog skriva ett inlägg mer ingående sedan)  plockade upp väskan nu o så värst mycket shopping blev det inte.  Lite sprit, väskor o lite saker till Junior. 

Väskorna är ju ”genuine fake” av Michael Kors där den lilla väskan inte ens är en kopia av nåt.  Har aldrig sett den men inte fasiken har jag sett hela hans sortiment. Men jag gillade den då jag ändå använde väskor med lång rem, typ axelrem. 

En av flaskorna är mitt inköp. Sockerrörssprit för att göra Caprinha    De andra är Jazz inköp (som jag iofs kommer dricka med) Den drycken som ofta serverades ”on the house” – Run Miel, dvs honungsrom. Satan i gatan vad gott det var.  20% ren lenhet. Den lilla flaskan är till hans barndomsvän som älskar Rom. Man får ju inte ta med sig så mycket från Kanarieöarna då det inte är EU och vi ville inte smuggla. ☺

Junior köpte jag ett bälte, Diesel och vad jag kan komma fram till äkta läder i alla fall.  Lite guldig i färgen.  Rätt fräck faktiskt. ☺

Han ville ha en keps (när jag frågade vad han kan tänka sig) och alla kepsar stod det typ Gran Canaria på. Men på flygplatsen har de ju mer äkta saker.  De hade GAP där och jag köpte en keps där för 20£  Är lite orolig att han tycker det är ett ”barnmärke” för jag köpte GAP när jag var i USA år 2000 när Junior var 4 år men det var ju både barn o för vuxna där i butiken så. 

Men…. nu skall jag göra mitt ”jobb”.. att söka jobb o plugga lite mer inför telwfonintervjun som jag skall få. 

One thought on “Äntligen hemma. 

Kommentera

