Tisdag. 

Tisdagen är strax avklarad o den har ju inte varit så jättespännande precis. 

Bakad potatis var på menyn idag o den serverades för mig med en rejäl sallad. 

Jazz är inte mycket för råa grönsaker så han tog bara potatisen. Han hade haft stora problem idag med ”diarré” så han var lagom glad när han kom hem. Jag gissar att det var alla päron som han åt igår.. har för mig att de brukar sätta gång på magen?! Tänker på när Junior var liten. Han åt dessutom sjukt mycket soppa igår vilket jag inte gjorde. 3 portioner fick räcka för mig. 

Sen har jag suttit o kollat lite på Youtube.  På klipp om crawl. Har fått för mig att jag måste lära mig det.. på riktigt.  För tanken på simhall har ännu inte gett upp. ☺ Hittade att torsdag kvällar var barnförbjudet. 

På torsdag efter intervjun skall jag träffa en kompis på stan. Hon ville ju käka lunch men jag styrde om det mot fika. Kaffe med massa mjölk får det bli.. man skall ju dessutom äta en del bananer då det får hänga med i väskan ner.  

Kommentera

