Dag 2

Dag 2. Egentligen är det ju min 3e vecka arbetslös men de första 2 räknas inte. ☺ Jag hade ju semester då. Nu när Jazz börjat jobba igen så är jag ju i vardagen. Med andra ord arbetslös. 

Min första dag bestod av att plocka o fixa lite hemma. Behöver ju inte städa allt på en gång utan kan ta lite i taget.   Skulle ta mig en promenad, på med bra dojjor, i med ljudboken i öronen p viola. Förbi affären först för att köpa batterier… kommer ur igen.. spöregnar o jag har helt fel kläder.. går hem o kom inte ut igen. 😕

Dag 2. Inga större planer än att försöka komma genom dag 2 när det gäller soppdieten som innefattar grönsaker. Så frukosten består av detta tillsamman med film på dreamfilm 

Jag skrattade åt/med Jazz igår. Han som trodde detta skulle gå som en dans. Han är inte förtjust i frukt om man säger så. Haha… Igår nästan gnydde han efter ostsmörgåsar. Haha. Jag gnyr för att jag måste få i mig soppan.  Men vi kämpar på. ☺ 

Dagens kollade på arbetssajter är gjord dessutom. Skall på intervju på torsdag i alla fall.

Kommentera

