Mellan. 

Jag har varit mellan serier idag då jag tittat färdigt på Touch. Det är nästan lika jobbigt som när man är mellan böcker. Leta ny serie,  börja titta för att veta.om man gillar den eller ej. Hittar man en serie så blir man lite av fanatiskt.  Avsnitt på avsnitt på avsnitt. 

Hittade en annan serier. The Divide. En typ advokatfirmaserie som är helt okey. En säsong bara dock. 

Maten idag dock. .. På menyn soppa, grönsaker o frukt. Kan inte säga att jag är hungrig så… mer att det saknas något i magen o det är inte något av det som jag får äta idag. ☺  När Jazz kommer hem så blir det soppa igen o en STOR sallad till. 

Hösten är här känns det som, även om jag läste att värmen skall komma tillbaka nästa vecka. Vi hoppas på det.  För nu dricker jag Te -o det är verkligen en höst o vinterdryck för mig. Så gott detta!!!

Detta märke köpte vi på ett SPA som vi var på för ett tag sen. Köpte 3 olika sorter.  Grönt te.  Jag har tillåtit mig en liten liten sked med honung i denna dock. 

5 thoughts on “Mellan. 

  1. Visst är det tråkigt med vädret … läste också att det skulle bli bättre, men Skåne får vänta …. vafan! Angående serier, på couchtuner har du hur mycket som helst att välja mellan, dock är det ingen text. Bra träning för engelskan 😆

Kommentera

