5e dagen in. 

5 dagen på soppdieten. Har gått över förväntan då det som varit största problemet förra gången (soppan) har visat sig gå bättre denna gång.  Förra gången så mixade jag sen slät och drack den kall. Fick hålla över näsan men ändå. ☺ Denna gång åt jag den första gången som vanlig soppan – en gång – efter det så blev det Mixad slät men värme den en minut i Micro. Detta efter att Sol tipsade att den är lättare att dricka om den är rumstempererad. Fortfarande inte det godaste som jag ätit men det funkar. 

Jazz gav upp igår.  ”Hatten av för dem (=Sol)som klarar av detta”   Detta efter att först gå in med att INGA PROBLEM DETTA  Haha.  Jag sa att jag tar veckan ut.  Tror att soppan räcker till det. På söndag kommer jag bestämma mig om jag kommer lägga ner det eller fortsätta.  Om jag lägger ner det så skall jag i alla fall se till att tänka på vad jag äter… för just nu har sötsuget släppt. 

2 thoughts on “5e dagen in. 

  1. Det är svårare än man förstår innan man försökt. Efter två veckor blir det mycket lättare, men det blir aldrig en rolig diet att följa. 🙂
    Hur mycket gick han ner under sina fyra dagar då?

Kommentera

