Nästa fas. 

Nope.  Klarade inte ens av en hel vecka. 5 dagar blev det. 5 dagar o 2,5 kilo. Gick hur bra som helst tills eftermiddagen när jag skulle dricka soppan o bara Nääää. Detta även fast jag hade fått äta lunch bestående av nötfärs o potatis 

Funkade rätt okey att få ihop biffarna så de inte ramlade isär. Hackade en tomat och blandade i. Kryddade dem ordentligt.  

Men på eftermiddagen sen så Nääääää. O det som gjorde att jag slutade var att jag fick sånt sug..inte av godis och sånt.. utan havregrynsgröt. 

Vi hade ett snack här på kvällen jag o Jazz. Hur vi skulle använda denna vecka till vår favör. Grönsakerna small fortsätta finnas hos oss (jag är så förvånad att vi äter grönsaker så sällan. Vi GILLAR ju dem dessutom)  Sallad för mig o kokta grönsaker för honom.  Båda gillar havregrynsgröt så det blir en bra frukost. Jag gillar ju även frukt.  Men då inte äpplen eller päron men i veckan köpte jag några apelsiner vilket visade sig vara blodapelsiner. Jättegoda. 

Nu när jag är hemma kan jag styra upp det lite, få in lite rutiner  Skall göra mitt bästa i alla fall. 

Nästa vecka skall det fina vädret komma tillbaka.  HOPPAS verkligen det.  

One thought on “Nästa fas. 

  1. Bra jobbat i alla fall! 2,5 kg är inte fy skam. 😀
    Kan ni jobba runt det med mer grönsaker och att tänka på vad ni i övrigt stoppar i er blir det nog bra i längden ändå. 🙂

Kommentera

