En lugn helg 

Det har blivit en lugn helg.  Hela Vår sommar har verkligen varit lugn om man ser till hur den blivit. Inte en enda vända ner på stan o festat med gänget. Ser att det inte varit så mycket drag av kompisarna heller. Många av dem brukar lägga ut statusar på FB när de är ute. Men som sagt.  Inte mycket drag där heller.  Nästa helg dock så är det Göteborgskalaset, och vädret skall bli bättre. För vädret är ju en av anledningarna till varför man inte längtar ut till uteserveringarna. Kollade programmet för kalaset och antingen så har jag blivit gammal eller så har de blivit så mycket sämre på att boka bra band o artister.

Igår var jag SJUKT trött. Kändes som jag började bli sjuk eller nåt. Hoppas det inte är så dock. 

Nu är det söndagsmorgon o jag är uppe själv med mitt kaffe o väntar på nyhetsmorgon. 

One thought on “En lugn helg 

  1. Tror också det är vädret som gör att de där ”uteserveringsbilderna” på FB lyser med sin frånvaro. Fast det finns någon enstaka som har trotsat vädret i mitt flöde … men då fullt påpälsade. 😀

Kommentera

