Segt

Jag ligger på soffan och undrar hur i hela världen jag skall orka resa på mig. Har ont i huvudet seg som attan.  

Jag har dock varit iväg o köpt kuvert så jag fick iväg min ansökan.  Fick meddelande från Unionen att jag kunde strunta i arbetsgivarintyget och bara skicka ansökan.  

När jag kom hem körde jag igång gräsklipparen. I med ny bensin o sen fick jag be Junior om hjälp att starta den för det gick icke.  Min Högra hand är ju inte som den varit innan om man säger så. Han kickade igång den o jag klippte gräset i alla fall. 

Skönt att fått något vettigt gjort i alla fall.  Just nu känns det som omöjligt att åka ner på kalaset idag (Miriam Bryant spelar) då jag är så seg plus att det är regn i luften.  Vi satsar nog på en tripp ner imorgon istället.  

Langos måste man ju få äta.  Yummie. 

 

Kommentera

