Shopping. 

Jag hämtade upp TaP för att besöka Klädkällaren, stället som ibland har något att erbjuda för att gången efter inte ha nåt. Lite av en mini-Ullared. 

Hittade lite kläder och trots mitt försök att hitta något med färg så blev det som vanligt. … svart. 

En svart top med lite blingbling, den fanns i många olika färger men klart det bara blev svart.  

Ett par byxor med lite detaljer som funkar för mig.  


Sen är jag ju en ”koftamänniska” gärna lager på lager så denna svarta kofta fick följa med hem,så jäkla mjuk och skön är den med. 


Lite inredning.  Kopparfärgad döskalle som kommer funka bra i vardagsrummet som jag har mycket av den färgen. Tycker den är görläcker o jag som aldrig varit mycket för dödskallar.  Haha.  

 Vi bestämde oss för att komma hit lite oftare och en vända till Ullared måste man ju med få till, måste bara hem o gå genom sin garderob för att se vad man verkligen behöver.  Slut på att köpa nytt trots man inte behöver något nu.  

One thought on “Shopping. 

Kommentera

