Fyyy fan.  

Fyyy fan va nervös jag är.  Idag skall jag ju ha min telefonintervju till jobbet som Jag så gäääärna vill ha.  

Hoppas verkligen att det blir på svenska eller i alla fall ”skandinaviska” då detta företag är relativt stort i ett av våra grannländer och den personen som skall ringa är ju stationerad i ett av dessa länder.  

Hade jag bara vetat att det är på svenska så hade det inte varit något problem. Nojar ju för engelskan.  

Det är en sån kontrast mot hur jag är med vanliga intervjuer.  

One thought on “Fyyy fan.  

Kommentera

