Vad gjorde man innan Netflix o Viaplay? 

Jag har nästan övergett filmer helt o hållet och ersatt med bara serier. Det r sällan jag ser en film o DEN VILL JAG SE.  Tycker det är så jobbigt att leta efter en film för att sen se en stund för att sedan inte gilla den.  Då är det lättare med serier för hittar man en serie så har man ju den ett tag. ☺ 

Fick ett mess från Netflix att de lagt till en ny serie igår o vips så är jag inne i avsnitt 8. ☺ 


Den funkar. 👍  Inte bästa men funkar mer än väl.  

För ibland så hittar man en serie som kan börjar titta på.  Ser hela säsongen för att komma fram till ett säsongavslut som inte ger svar alls.  *morrar*  för självklart så hittar jag inte fortsättningen på den serien heller.  


Sen hittar man ibland serier som man inte tror sig gilla och som visar sig vara riktigt bra. 


Som arbetslös som dessutom varit sjuk ett par dagar för att Junior har smittat mig så har jag haft tid för detta. 

O lite glass med. 

5 thoughts on “Vad gjorde man innan Netflix o Viaplay? 

  1. De två senare har jag sett och den översta du skrev om tänker jag testa idag. Orkar sällan kolla filmer, det händer men 12 timmars serietittande är inget problem 🙂

  2. Vad man gjorde innan? Tja man kollade väl mindre på tv och aktiverade sig mer? eller inte :-). Ladda ner filmer går ju bra och vi har sett en del bra filmer det sista faktiskt. Netflix är riktigt bra faktiskt och vi har sett många bra serier. Jag som ”bara” jobbar deltid och behöver mycket vila, kollar faktiskt en del på tv/netflix så det är bra att ha.

Kommentera

