Att leta efter lugnet. 

Ute i morse igen.  4 mornar på raken har jag tagit på mig bekväma kläder o begett mig ut i skogen. 

Jag är så nöjd att jag har skogen så nära hemmet.  

Det är inga jättelånga stunder men hat betalt av strax över 1 mil denna vecka. Det går lite fortare för var dag som går men ännu inte uppe PW-takten som man hade förr men snart så.  


Imorse var det en liten skillnad på temperaturen, fortfarande varmt men inte den där sommarhettan som varit de sista dagarna.  Jag gillar denna luft bättre, mer friskt än innan. 


Sen gör det ju inte ont att gå i skogsmiljö precis. Jag verkligen njuter.  


Väl hemma,  en dusch o sen ett par avsnitt med The affair.

 Jazz skall försöka Komma hem i någorlunda tid idag. Så vi tar oss en tripp ner på stan för en öl eller två är tanken. 

One thought on “Att leta efter lugnet. 

Kommentera

