Blåst pengar. 

Då har jag blåst lite pengar.  Först sängen och där behövde jag bara betala en del av det.  6 veckors leveranstid räknar de med. 

De hade möblerat med de där nattduksborden som jag gillar så. Tål att tänkas på. 


Betalade o gick ut o då jag hadd Elgiganten bredvid så gick jag in o köpte en ny mobiltelefon. Jag bestämde mig för att lämna Samsung o hoppa på Honor8-tåget istället. 


Så nu har jag suttit här och lekt med den ett bra tag o försökt lära mig den
Ännu har jag inte ångrat mig. 🙂

Kommentera

