Tagit dagen som den kommer.

Jag behöver verkligen den nya sängen för fan vad dåligt jag sover nu. Gick upp strax efter 05 då min kropp riktigt skrek. Gick iofs och lade mig igen vid 7.30 o sov i dryga timmen. 

Men det var rätt mysigt ändå för det smattrade fint på fönstren o tända ljus. Jag välkomnar hösten faktiskt. 

Satte mig nyss o bokade biljetter till Hair på Göteborgsoperan. Fick leta en stund för kravet var att vi skulle sitta lång fram. Perfekta platser.  Vi har ju en del olika sorters datum att fira, födelsedagar och våra andra datum. Det blev nära vår ”tillsammansdatum” dvs i februari. Men som sagt. Väldigt bra platser långt fram. 

Idag blir det lite tvätt o sen ikväll sushi med min gamle chef.  Få lite skvaller från företaget jag nyligen lämnat. 😎

Kommentera

