Varför är jag så trött. 

Jag känner mig så sjukt trött mellan varven. Borde ju vara så att jag varit hur pigg o kry som helst nu med tanke på att jag har så mycket frihet. Kan sova hur mycket jag vill ju.  Jag har ju inte vänt på dygnet för att sova hela förmiddagarna, nejdä. Snarare tvärtom ju. Värsta pensionslivet då vi ofta ligger i sängen strax efter klockan 22, vare sig det är vardag eller helg. Att Jazz e trött e ju inte så konstigt då bans klocka ringer kl 4.  Jag vaknar ju ofta vid 5 o är vaken några timmar för att ibland sova nån timme. Mina sömntimmar är dessutom oroliga dessutom, vaknar flera gånger per narr. Vet inte hur många gånger jag har lagt mig vid 22 för jag e svintrött o ändå inte kan sova o e tvungen att gå upp o sätta på tv.n ett par timmar.  

Igår kom jag på varför jag sover så dåligt. Ja bortsett från att det är för den onda axeln.  Voltaren Gel.  Nej självklart är min orolighet på natten är för att min hjärna inte behöver jobba.  Mitt arbetssätt är ju att jobba med hjärnan o klart den protesterar   Men inom kort kommer jag ju vara ”ny på jobbet” igen o det är korvstoppning. 

Plus att inom en månad kommer vår nya säng.   

Längtar efter sömnen.  

2 thoughts on “Varför är jag så trött. 

  1. Kommer säkert bli bättre snart. Man kan också bli trött av att vara arbetslös … det förstår inte många människor. När du kommer igång igen så kommer det bli super. 😊

Kommentera

