Fridayyyyyy


Sista dagen som arbetslös. O jag kommer ”fira av” den med Jazz ikväll på Scandinavium. Vi skall se ”Rock of 80’s”   Kommer stanna till någonstans innan och äta. Kommer försöka äta ”rätt” eller så rätt man kan utan att veta exakt vad man stoppar i sig. I VV-programmet så finns det sätt att gå runt det   Typ veckopoäng som man kan använda om man vill. Jag har valt att inte använda dem utan när de verkligen behövs. Typ vid festligheter. En sådan är det är idag men kommer ändå se till att använda den så lite som möjligt. 

Igår kväll åt jag något som många på VV-forumet pratar saligt om.  En slags pizza, som är gjord på Libabröd. 

Jag testade den igår och gjorde den som en typ capricciosa. Första tuggan var WOW för att sedan bytas ut till nja.. detta för att jag valde krossade tomater med oregano   Blev för mycket tomatsmak för min del. Skall tänka om när det gäller detta och göra nytt försök en annan gång.  Jag är så pass ny än så länge så jag känner inget ”behov” av det ännu men det kanske kommer.  😀

Annars började jag titta på en ny serie igår. Fast direkt. 

Kommentera

