2a dagen…… Som slutade i svart. 

Min 2a dag gick finfint o känner även idag att det kan bli riktigt bra detta. Mitt kontor ligger på 4e våningen så jag bestämde att hissen kommer vara förbjuden för mig. 


Väl på jobbet fick jag gå på HLR-kurs o det blev repetition då jag gick på en sådan för 2-3 år sedan. Men repetition är bra.  Vi fick leka med MiniAnne


Dock märkte jag att min skadade hand inte gjorde saken lättare, hoppas att jag inte kommer använda detta någongång för orken finns inte i mina handleder. 
Däremot vaknade jag i morse och hade INTE ont i min axel.  *Gör vågen*. Må det fortsätta så. 

Väl hemma så började jag med maten. Ädelostkyckling med tillbehör av ugnsbakade rödbetor och päron.  

Får då ett meddelande från hon som har min gamla hund. Vovven har idag fått somna in hos veterinären. Hon blev ju 10 år i somras.  Hon hade tappat orken det sista och juvertumörerna kom tillbaka… med buller och bång.  

Vila i Frid älskade vän. Må du springa i hundhimlen och jaga dina pinnar.  💕💕💕

2 thoughts on “2a dagen…… Som slutade i svart. 

Kommentera

