En vecka

Efter en vecka så nyttjar jag denna under helgen  :-/

img_20161022_172514.jpg

2 styck av mina kollegor sa i fredags att de började få ont i halsen,  på kvällen kände jag detsamma o har därför fått kurera mig så gott det går,  känner inget av annat som tur är så man får hoppas att det fortsätter så.

Helgen har varit lugn, gjort sånt som man inte orkat i veckorna, ni vet fixa med hemmet så det inte rasar ihop.  Och Netflix.  🙂

Jobbet går bra, inser att jag kommer få ett lugnt ställe och hoppas bara att det inte blir FÖR lugnt.  Men första veckan är gjord.

Viktväkteriet går bra, var iväg o köpte ny personvåg igår för den vi hade gick bananas o det sa Jazz med så då var det inte mig det var fel på.   Det jag var nästan säker på innan, att jag ätit ALLDELES för lite innan har jag verkligen fått belägg för.  Jag äter fasiken jämt och går ändå ner i vikt.  Nu inser jag ju att det är så här i början och kommer lugna ner sig sedan. Men man har inte svårt att hålla sig på mattan. Förutom att kroppen börjar ställa in sig på att den vill ha mat med jämna mellanrum, förut kände jag ju ingen hunger förrän kvällarna. Vägdag imorgon i alla fall, 3 veckor.

One thought on “En vecka

  1. Tycker det är bra att det är ganska lugnt på ditt jobb just nu, så det inte blir så himla stressigt som det var förra hösten. Kanske dyker det upp fler arbetsuppgifter senare som gör tempot lite högre 😊 Jen och M hälsar till dej (igår) puss.

Kommentera

