Tar en dag i taget. 

Jag har inte feber längre men känner mig allt annat än frisk.  Snörvlar o nyser om vartannat. Är på jobbet o tar in mig all info. 3e veckan o jag vet inte ens vart jag skall sitta ännu. Går runt med min pärm, block o pennor bland mina kollegor. Vill att upplärningstiden skall vara över nu.. vill börja köra igång så jag får lära mig det som jag nu teoretisk fått lära mig.  

Igår tog jag mig min första kaka på 1 månad, en halv pepparkaka som jag strödde över min kvarg som skulle ha smakat pepparkaka. 

Räckte gott o väl men skall blanda ihop en kryddmix med pepparkaka istället som en person tipsade om på forumet jag är på.  Hoppas det smakar gott.  

1 månad i måndags har jag varit med i VV. -7.6 kilo är resultatet än så länge.  Det fungerar ju helt klart. 

Har fått direktiv från Jazz dock att på lördag får jag ta timeout från mitt räknande då han planerar någor. Jag fyller ju år då. 😀

Så min helg blir allt annat än lugn. På fredag kommer min barndomsvän o hälsar på med sina 2minsta.  Lite vin kommer det bli alltså.  De sover över till lördagen. På lördag vet jag ju inte riktigt vad vi skall hitta på.  God mat anar jag ju att han hittar på.  På söndag skall vi på konsert.  Saga spelar på Pustervik. Vila får man göra en annan helg. 

Kommentera

