Aldrig i livet. 

Igår fick jag min nya Jobbmobil, vanligtvis är jag van med fast telefon men här jobbar man med mobil. Att använda som man vill.  Nu köpte jag ju en ny telefon förra månaden o därför känns det ju inte helt självklart att börja.använda telefonen som jag har på jobbet.  

Jag har aldrig gillat iphone o tror inte jag kommer gilla den heller.  

Satt igårkväll och kollade lite i den och blev ju inte mer övertygad om att den är bra.  Varianten av telefon är dessutom en mindre sort, jag ser ju fan inget.  Små pytteknappar. Sen saknar jag min ”backknapp” som typ alla mina android haft. Finns säkert en lösning för det på denna men en sådan enkel sak borde vara lättförståeligt o inte behöva leta runt efter manual för att hitta.  

Sen den där jävla icloud. Jag använder mig av onedrive och vill inte bli påtvingad att använda ett system 

Så…. Min väska kommer innehålla 2 mobiler   Min vanliga och Jobbmobilen där den sista bara kommer förvaras i väskan o använda och pratas i på arbetstid. 

One thought on “Aldrig i livet. 

  1. Jag har gjort tvärtom senaste snart nio åren. Den privata mobilen är med men står för det mesta i flygplansläge

Kommentera

