Dagarna bara flyger iväg.  

Söndag och dagarna bara flyger iväg.  Denna vecka har jag jobbat den tidiga veckan. Slutar då 15.15, så jäkla lyxigt och nu har jag börjat svara i telefon och det går bra. 

Helgen har varit lugn. 

Igår fick jag Jazz o Junior till att hämta upp min mormors hörnskåp som stått i garaget sedan vi flyttade hit, vi får ytterligare lite mer förvaring. 👍 Bara gardinerna som måste bytas nu, kan ju inte ha lila gardiner till det gröna skåpet. 😎


Viktväkteriet går framåt, sakta men säkert. Tycker fortfarande inte det är så svårt.  Ett par tre pepparkakor är inräknad i min menu om dagen Yumnie 

Igår blev det kyckling i pepparsås, lite tråkigt med fullkornsMAKARONER, nästa gång får jag testa med ris eller klyftpotatis. Och ett glas vin till. 


Igår fick Jazz även upp hyllan där min tv står, i sovrummet.  Börjat kolla på serien ”Crown”


Vi har problem med värmen i huset så vi eldar mycket.  Mysigt trots allt. 


Nu söndagsmorgon o Junior är borta och spelar match, Jazz ligger o sover då han sov dåligt inatt.  

….. O jag njuter av clementinerna som är så goda nu. 


Härligt med helg. 

Kommentera

