Händer inte mycket.  

Här händer inte så mycket förutom jobb. Går framåt varje dag och jag börjar känna mig hemma där. 

Viktväkteriet tuffar på, nu börjar de stora minussiffrorna bli mindre och jag måste försöka hålla fast i mitt engagemang.  Sötsuget är forfarande borta och receptet i att det funkar för mig är ju att jag äter ordentligt.  Så idag hämtade jag ut en kokbok som jag beställt.  


Satan i gatan vad bra den var. Kommer laga massor med recept härifrån.  Mycket kyckling och ofta är champinjoner med i recepten. Tur för mig som älskar det.  

Träning däremot.  Har ju tagit timeout från beslutet om simning med TaP pga den förbaskade axeln men nu börjar jag känna att den är bättre men nu märks det att man är nära jul o nyår så vi får sikta in oss på 2017. På måndag däremot skall jag palla mig till andra sidan av stan för att spela badminton. Jag har kommit fram till att den veckan som jag slutar 15 så kan jag åka dit och spela med henne.  Så en gång varannan vecka i alla fall.  

2 thoughts on “Händer inte mycket.  

  1. Inspirerande kokböcker är verkligen guld värda. Härligt att du fått så bra resultat.

    Den gångna veckan har jag kört vattenfasta, och aldrig har jag sett så många goda recept och läckra rätter i olika sammanhang. Verkligen frestande, men tack och lov lyckades jag stå emot. 🙂

Kommentera

