Förberedelser

Dagen har varit full….  Av förberedelser inför julen.  Och då är det väldigt viktigt med gammelmornor Julknäckebröd. 



Köpte ny platsgran från mitt f.d jobb.  Med ledlampor i. 

Jazz tycker vi har för lite pynt. Haha. Så imorgon skall vi iväg o leta lite mer… Jag har förbjudit guld och annan färg än röda kulor… Vi får väl se.  

Just nu sitter jag o kollar lite för inspirationen inför ett Glöggmingel som jag och Jazz anordnat. Kul med lite olika sorts folk.  2 av Jazz bröder kommer med där en av dem är en som jag aldrig träffat trots att jag o Jazz snart varit ihop i 4 år.  Jazz’s släkt är inte värst tajta.  

Skall bli riktigt kul i alla fall. 

2 thoughts on “Förberedelser

  1. Måste göra en mental anteckning till framtiden från att påminna mig om att fråga ev män vad dom tycker om julpynt 😊
    Jag pyntar inte.

Kommentera

