Dagen efter 

Dagen efter vårt glöggmingel och vi har mat så vi kan äta hur länge som helst.  Eller mat och mat, pepparkakor, lussebullar, saffransbiscotti, godis och jox till förbannelse.  Jag går alltid overboard för bara tanken att nåt tar slut.

Det blev en mycket trevlig gathering måste jag säga. 4 avbokade pga sjukdom men vi har kring 10 i alla fall.  

Jag är glad och tacksam att det finns folk i mitt liv som betyder mycket för mig. 

Idag är det en slappardag, varvar sängen och soffan med Netflix som sällskap. 

One thought on “Dagen efter 

Kommentera

