God Jul på er där ute o ta vara på varandra. 

Ta vara på varandra en dag som denna, egentligen till alla dagar men känns ändå extra viktigt denna dag. 

Inte en uns av julstress varken innan eller idag. Mina julaftnar de sista har ju inte varit så kärleksfullt mellan mig o Jazz. Vi e helt enkelt inte så duktiga på högtider men idag känns det ännu helt suveränt. Mamsen kommer om någon timme då hon jobbat i natt o skall jobba denna natt med så det blir några timmar med oss bara. Jag är ensam hemma just nu då Junior åkte till sina småsyskon igår men kommer hem imorgon igen. Jazz åkte en vända till sin hemstad för att fira lite med sina bröder några timmar för att sen komma hem vid 15tiden. 

Jag är tacksam för dagen så här långt, att jag till o med har smycken på mig. örhängen i form av hjärtan. Passande tycker jag allt. 

Vi hade en liten paketöppning innan han åkte iväg o vi skrattade gott när han fattade det som jag fattade i förrgår… Att köpt samma present. Eller nja.. lika present.  Morteln

Den andra bestämde vi att vi skulle ge mamma istället för att lämna tillbaka den.  😁

Han fick öppna en annan klapp som jag köpte igår som bara blev JAAA när jag såg den Min jazz älskar ju kopparfärgade saker o han är grym i köket o framförallt att göra sås. Så jag köpte en såskastrull i koppar.  

Jag fick öppna en annan klapp. Som jag redan visste var det var Eller gissade i alla fall. 

En Georg Jensen ljusstake. 😘

Så nu loggar jag ut o njuter av julen o mitt liv för just nu känns det ruggigt nice. 

God Jul på er där ute. 🎅🎄

3 thoughts on “God Jul på er där ute o ta vara på varandra. 

Kommentera

