Nytt år, nya utmaningar.  

3e januari 2017 och jag ser ljust på framtiden just nu. Kan jag att göra med att jag är ledig idag o skall bara slappa. 

Nyårsafton blev så bra som jag hoppats, lugn och skön tillsammans med Jazz barndomsvän och hans sambo (o lilla 3åriga Sara)  God trerätters middag med smördegsknyten, oxfilé och sedan den Kolapannacottan som jag gjorde. Väldigt god o kommer göra den igen. Men då dra ner gelatinet då den blev lite stabbig. 


Innan vi åt så åkte vi ju ner till lilla stadens centrum för att titta på kommunens fyrverkeri 



Kvällen blev lugn, några öl och sedan tackade jag för mig själv vid 1.30. Så även värdinnan men Jazz o barndomsvännen satt uppe o drack lite mer så de kom inte i säng förrän 5. Så med andra ord fick jag köra hem sen.  Haha 

Igår (och idag) var vi lediga så planen var att låna mammas bil (som har dragkrok) och rensa garaget för att köra till åvc. 


Sen ut med julen och därefter använda min ÄLSKADE KitchenAid o göra lite mer kesobullar. 

En bra dag…. Idag dock blir det lugnt.  

7 thoughts on “Nytt år, nya utmaningar.  

  1. Ah, någon som använder förkortningen ÅVC som en självklarhet. Jag är stammis på ÅVC här i Umeå.

    God skräpfri fortsättning på 2017! 🙂

Kommentera

