Knapra knäckebröd

Dag 2, av magsjuka/Vinterkräksjukan men tror ändå att jag drabbats av en mild sådan då jag mår mycket bättre idag än igår, för igår var ingen dans på rosor. Att skriva att man hatar att spy är väl självklart, för vem f*n gillar det? 

Knaprade knäckebröd varvat med yoghurt och vatten.Inte för jag var värst sugen om man säger så utan för att jag fick tvinga mig.  

Jag försökte hålla mina familjemedlemmar borta från mig och som tur är så har vi 2 toaletter.  

På tal om familjemedlemmar så har ju Junior gått hemma ett tag nu. Varvat med inhoppsjobb där det egentligen är alldeles för lite timmar för att generera några bra pengar för honom.  Igår var han dock på en anställningsintervju och ringde mig sen att det gått bra, att han fått jobbet. Skall börja på måndag. Typ ”löpande band jobb” med 2skift o lönen 25000 i månaden. Bra fixat för en kille som blir 21 iår. Han var jätteglad. 

Själv impulsshoppade jag förra veckan.  Jag har ju varit ute efter typ jobbarskor o e inte så jäkla förtjust i typ ”birkenstock” men vad finns det för alternativ liksom.  Köpte ett par för någon månad sedan, ett annat märke dock.  Men så fick jag syn på ett par dojjor som jag direkt bara ville ha…. jag som dessutom avskyr träskor.  O.rädd för färger. Haha.  

Så då beställde jag ett par, men utan rem vid hälen.  Skall bli intressant när de kommer.  Om de kommer användas eller kommer ligga i min garderob

4 thoughts on “Knapra knäckebröd

  1. Du låter som jag var för ett tag sedan, så himla trist att behöva tvinga i sig ”mat”. Men grattis till sonen och dina nya tofflor. 🤗😊

Kommentera

