Mys


Uppvärmning inför matchen 
Igår åkte jag till Scandinavium och mötte upp Junior. Det var ju en av julklapparna han fick av mig och han ville ju att jag följde med.   Vi hann prata lite innan och oron som jag känt innan om hans mående är lite lättare nu.  Han har haft en dipp men på väg tillbaka igen.  Väsentlig skillnad   
Vi förlorade dock. 

Som tur var så var min djävulska träningsvärk efter veckans träning mycket bättre.  På rad 24 så var det ju några trappor att ta sig upp och ner för.  

2 thoughts on “Mys

  1. Skönt att höra efter ditt förra inlägg. Min sin fyller snart 22 och fortfarande arbetslös! Det oroar mig!!! Vet att han kämpar på för att komma in på en ”svår” utbildning, och jag stöttar honom i det … men iallafall. 🤗

    • Det jag skulle säga var; att han går upp och ner också. Och man blir orolig. Så är man som mamma. 😍

Kommentera

