Att låta tiden (och ölen) ha sin gång. 

Vi hade en pubvända inbokad, ni vet den som jag brukar delta i med jämna mellanrum.  Denna gång var jag allt annat än taggad. Satt vid köksbordet och försökta peppa mig själv till att tycka det skulle bli kul. Jag ville helst sätta på mig myskläderna och krypa ner under en filt. Jazz däremot var taggad till tänderna o var väldigt partysugen. Sagt och gjort mötte vi upp gänget ett par timmar inne på rundan och till ett ställe som jag aldrig varit på.  Jag Verkligen gillade det stället 

Första ölen…. Tog några öl tills jag kom in i ett partymood. 

Lite kalla promenader mellan de olika ställena. 

Vi blev ett gäng på ca 20 personer till slut.  Avslutet blev borta vid Järntorget. Gillade en väggmålning på en av ställenas toaletter.  Coolt. 

Dagen efter…. Då blir det Netflixande och myskläderna. Väskan är packad inför morgondagens Bodypump.  Måste bara se till att inte ta i så jäkla mycket.  För träningsvärken från förra passet vill jag inte vara med om igen.  

Kommentera

